sâmbătă, 20 august 2011

One life

Uneori as vrea sa il uit dar cand se uita la mine uit pe loc ca tre sa-l uit ...Ne completam perfect ca vanilia si ciocolata,esti o pasa noua si lumea isi da cu parerea des dar nu ne mai pasa noua,gandul e mereu la tine mai bine dami-l inapoi ca ti-l dau cand vii la mine<3profit de dragoste ca repede se transforma in ura.Stiu si eu ca tu faci tot ce poti sa imi aduci zambetul pe buze,poate sa ploua sa ninga noi facem ce simtim nu ce ni se spune,pe bune suntem chiar unici.Scriu o postare despre noi,e despre tine  nu este despre Y sau X,uneori ne mai certam dar repede ne impacam si la cat de dulce ne impacam parca ne-am mai dori o cearta.Daca o sa cad ma voi ridica mai sus decat eram,ca te am pe tine langa mine si totul este OK.Am consumat un gram de iubire si mai avem o tona,in inima mea e foc si esti singura ploaie ce-l poate stinge.Mie imi pasa de multe dar cel mai mult de tin,visele daca nu le hranesti se naruie...O sa trag o linie aici si spun ca am ambitia de a obtine ce imi doresc.
Atunci cand ne-am cunoscut nu ne suportam,acum suntem unul langa altul mereu.O viata avem si am de gand sa iubesc,sa rad sa simt ca traiesc,multi imi cer sa ma comport normal dar nu am de gand sa ma schimb!Atata ttimp cand inima viseaza si creierul imi dicteaza am sa raman aici sa iubesc ce cred ca merita iubit.Sa creez un loc ca si in basme,plin de culoare si soare unde toate au rezolvare si pe tine, sa te iau cu mine<3.Am sa las sa treaca anii,vreau sa te stiu mereu acolo sa fii langa mine ca tu ma linistesti cand viata-mi lasa cicatrici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu