joi, 4 august 2011

My Bff

Cand vine vorba despre prieteni,pot spune ca ii am pe cei mai buni si deosebiti de pe acest pamant<3!Imi ador aceasta famile creeata de mine,pur si simplu snunt geniali si am invatat ca prieteniile adevarate pot fi pastrate si la distanta,caci sentimentele ce leaga acesta prietenie nu pot fi separte de niste amarati de km!Stiu ca tot ce am cu ei pot sa impart:x,stiu ca mereu vor fi aici langa mine,chiar daca sunt departe!Nu prea stiu de ce scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie caria sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca daia scriu acum nu vreau ca nimeni sa se simta prost sau mai putin bagat in seama dar cea mai buna prietena a mea este Stefania si cred ca toti stiau asta,dar e bine sa readuc aminte.Ea,imi e ca o sora,una care mereu va fi aici pentru mine,care ma iubeste si ma mai si loveste sa ma trezesc la realitate si pe restu ii iubesc,dar pur si simplu aceasta fetita pe care o cunosc de un an,parca ar fii aici de o viata!O,ne-am imprietenit intr-un mod patetic:)))la inceput nu ne suportam dar acu as face orice pentru ea,pur si simplu o ador<3!Nu are nicio noima sa cersesti prietenia,ea apare atunci cand nu te astepti,cand crezi ca totul este pierdut apare aceea raza de culoare numita prietenie,care iti ofera mana ei cand restul si le-au tras pe ale lor,prietenia este doctorul ce vindeca ranile provocate de sora sa,dragostea,tocmai de aceea prietenia este mai importanta,dragostea trece si ea ramane pentru totdeuna!
Sunt atat de multumita ca am cei mai buni prieteni,stiu ca vor fii mereu aici langa mine si cand rad dar si cand gresesc!Un prieten este un alt tu insuti,caci il cunosti la fel de bine cum te cunosti tu pe tine,prietenul adevarat este persoana care iti accepta trecutu,iti iubeste prezentul si asteapta sa vada cum vei fii tu in viitor,fara a te critica!Un prieten adevarat iti va ramane intotdeauna prieten,indiferent de ce greseli vei provoca sau cat il vei ranii te va ierta si te va iubii.Prietenii raman prieteni. Cei care nu raman… inseamna ca n-au fost,asa ca nu tanjii dupa acele persoane ce le credeai prieteni adevarati,bucura-te caci ai langa tine cele mai deosebite persoane care stiu cum sa te faca sa fii tu insuti!Prietenia adevarata impune 3 lucruri importante:incredere,respect si iubire,daca toate aceste lucruri se intalnesc inseamna ca tu chiar ai pe cineva langa tine si prietenia este singurul tip de dragoste care nu te poate ranii ci din contra iti arata viata mai frumoasa decat este.Prietenia este o haina valoroasa care se curata cand se murdareste, nu se arunca la prima pata,ca nu se stie daca vei mai gasii vreodata o persoana atat de speciala!Imi iubesc mult prieteni<3.Si tocmai de aceea aceasta postare este pentru ei:x.Cele mai importante persoane din viata mea<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu