marți, 30 august 2011

Ultima scrisoare!

O fata,intr-o lume plina de ura si singurul lucru ce o linistea era sa fie alaturi de un suflet curat,vrea sa fie iubita!Tocmai daia isi doreste sa dea timpul inapoi...fiindca undeva in trecut a lasat un suflet care inca o asteapta si ea a ramas goala in interior din cauza suferintei provocate unei persoane in trecut.Noptile,le transforma in zile si lacrimile ,in tigari fumate sufletul,ei,jumate prins in trecut in acea camera cu un pat,cateva asternuturi mototolite si trantite pe podeaua veche...ohh,da si parfumul dulce al scortisoarei care era nelipsit din acea incapere mica si intunecata.Fiind rapusa de dor,intr-o dimineta ia un pix si o foaie si scrie o scrisoare....:
"Stiu ca te-am ranit,stiu ca ai suferit si numai la mine te-ai gandit...Sunt o proasta,o idioata am lasat iubirea adevarata pentru bani,masini si haine.Acum regret,dar timpul nu se mai intoarce sa imi fie mie bine,acum vad si eu ca adevarata bogatie in lumea asta este dragostea nu stiu de ce iti scriu dupa 4 ani,nici macar nu imi imaginez ca ma vei ierta...Dar dorul ma rapus,iar gandul meu este in aceea camera si la noapte cand am uitat de rusine si de hainele de pe mine,atunci cand m-ai dezbracat suav cu mainile tale calde...si mi-ai atins trupul!Am fost o cretina,te-am lasat pe tine pentru bani,acum am bani dar nu am fericire,am masini luxoase dar nu am plimbari sub clar de luna...am tot ce imi pot dori dar nu te am pe tine!Dupa atata timp,imi e dor de tine si as vrea sa fii aici doar ca singurul loc unde te mai gasesc sunt fotografiile in care zambeai si in brate ma strangeai.Te iubesc,stiu ca spun acest cuvant prea tarziu dar atunci nu gandeam cu gandesc acum!As vrea sa ma intorc la tine..."
Aici incheie scrisoare,era scrisa frumos dar intinat fiindca lacrimile i-au inundat fata si usor au ajuns pe foaia cu randuri albastre scrisa pentru un om ce la iubit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu