duminică, 17 aprilie 2011

Visele!?

                   Stau si ma intreb ce sunt visele si de ce creierul nostru le creeaza ce scop au aceste imagini care de multe ori nu se implinesc niciodata,sunt doar niste iluizi ce apar si dispar ce se joaca cu inima si sentimentele tale...Pff visele sunt paradisul unde tu poti fii mereu asa cum vrei,unde nimeni si nimic nu iti face rau si totul apare si dispare cand vrei.Uneori un vis pare a fi atat de real dar cand te trezesti realizezi ca defapt a fost doar o speranta,a unui sentiment simtit si trait doar de tine si te face sa fii trist sa vezi ca defapt doar in vise ai ce iti doresti si in realitate nimic,atunci te face sa visezi si mai mult sa tanjesti la visele acele sa lupti, sa te chinui sa se adevereasaca cu toate ca uneori este imposibil dar tu speri si cum speranta invinge tot iti vei creea un pod spre ceea ce iti doresti,dar atunci cand ti se pare totul asa frumos podul se rupe se distruge iar calea spre implinirea visului tau se darama odata cu el si ti se pare ca intervine toata lumea intre tine si visul tau....Iar visul tau este acel tip,da tipul ala care mereu cand trece pe langa tine iti zambeste dar nu spune nimic,te fixeaza cu privirea si tace...da asta este cel mai mare vis al tau unul care speri ca odata sa il obtii sa te faca fericita sa stii ca el e al tau si nimeni nu ti-l poate lua sa te simti implinita.
        Dar pana la urma asta e doar cel mai mare vis al tau deci hai sa ne trezim la realitate caci viata nu e roza, eu mi-am vopsit-o in verde caci am pierdut prea multe si nu mai am ce pierde mi-au ramas doar cei mai buni prieteni care imi vor fii alaturi mereu orice se va intampla.Si da visele sunt una dintre cele mai frumoase parti ale vieti!Traiesti ca sa visezi sau visezi ca sa traiesti ei bine daa a trai inseamna a visa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu