sâmbătă, 23 aprilie 2011

!?

                    Voi zbura alaturi de stele,eu nu mai incerc sa fac ca totul sa fie bine ci va veni totul de la sine caci viata este un premiu dar pentru a trai nu inseamna sa fi mereu castigator,trebuie sa mai si pierzi ca sa iti dai seama de adevaratele valori ale vieti.Nu va faceti griji pentru mine fiindca eu am obtinut ce am vrut ca in propria mea viata eu sunt singurul arbitru care poate decide cand e bine ca poate fi si mai bine,deci tu nu iti fa griji ca iti bati capul degeaba viata mea este ca un joc,plina de obstacole ce trebuie trecute si sa trec peste ele nu am nevoie de ajutorul tau,curvo,tu vreai sa pari mai buna decat esti dar defapt nu esti decat o catea ce se crede ca Angelina Jolie,dar de unde bitch astea sunt visele tale,sincer traieste-ti viata nu mai fi preocupata de a mea.Ca viata mea este intr-o deriva continua si nu se stie cand poate reveni pe sinele ei asa ca fato nu mai fii atenta la mine,nu rezolvi nimic daca ma barfesti sau daca vrei sa pari prietena cu mine atunci cand totul e Ok iar cand nu mai e te faci ca ploua,pleci,dispari,asta nu e prietenie,tu doar tanjesti dupa popularitate si atentie,nu mai incerca sa ma copiezi sau sa ma barfesti caci criticile tale nu ma ridica si nici nu ma cobor eu sunt cea ce sunt si asa voi ramane neschimbata,ca si dupa ploaie ceru-i mai senin.
           Stiu ca nimic nu se va schimba asa ca eu voi ramane cum am fost mereu,nu o sa imi pese de voi atata timp cand prieteni mei imi sunt alaturi si ma vor face sa ma simt mai speciala decat oricare dintre voi,poate ca m-am schimbat,nu mai sunt aceea fata care trecea cu vederea orice,acum vreau sa ma razbun,vreau sa simtiti s voi ce am simtit eu atunci cand ati spus acele vorbe despre mine,asa ca voi continua sa lupt ca sunt persoane care imi sunt aproape si ma incurajeaza si stiu ca sunt cea mai buna,doar din faptul ca nu sunt ca voi sa imi schimb prieteni si pana la urma asta e asa sunt ei sunt prieteni mei,iar tu fato daca mai ai ceva de comentat spune acum sau taci pentru totdeauna oricum eu nu ma voi schimba asta sa ramana bine tiparit in mintea ta curvo.Si vreau sa stii ca au existant in mine sentimente de vinovatie atunci cand ne-am certat dar acum nu mai imi pasa ca tu nu stii decat sa minti...esti o catea care traieste sa imbarlige lumea.
              Deci iubesc persoanele care mi-au fost aproape si imi sunt si care m-au acceptat asa cum sunt si nu mi-au cerut niciodata sa ma schimb.Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu