vineri, 22 aprilie 2011

S-a terminat!?

                     Stii ceva, stai jos uite trebuie sa vorbim...banuiesc ca o sa incep prin a spune te iubesc,dar stii chestia asta nu mai e usor pentru noi,nu mai are nici un rost.Eu nu inteleg cum tu poti trai fara sa stii cum sta treaba nu vreau sa fiu cea care te minte asa ca iti voi spune direct ca nu mai are nici un sens,nu vreau sa suferi asa ca voi incerca din rasputeri sa te fac sa intelegi.Niciodata nu e timpul sa te desparti de cineva,dar trebuie sa fac eu acest prim pas,caci ce simteam candva pentru tine acum nu mai simt,nu-i vina ta e doar vina mea trebuie sa fiu mai atenta si sa imi dau seama de ce am nevoie asa ca trebuie sa mergem fiecare pe drumuri separate,durerea ma omoara dar trebuia sa o fac e mai bine asa.
     Dar acum inima ta se rupe in 1000 de bucatele,ma intreb "De ce ?De ce?De ce imi i-a asa de mult sa zic asta?",dar crede-ma niciodata nu am vrut sa ti se parabuseasca lumea din cauza mea si nu credeam ca o sa apuc ziua in care noi ne vom desparti,dar vreau sa stiu cum poti continoua fara sa stii care e faza,sper sa intelegi ce spun nu putem sa ne mai prefacem ca ne intelegem bine,tu nu vezi ascultati inima trebuie sa fim despartiti ca nu mai are nici un sens...s-a terminat.
         Nu mai avea sens,eram total diferiti si sincer imi e dor de viata ce o aveam odata deci mai bine mergem pe drumul vieti separat deci gandeste-te ca nu am fost niciodata "noi",am fost doar eu si tu  doua persoane total diferite care nu aveau nimic in comun.Asa ca nu ai ce pierde mai bine terminam aici nu vreau sa sufar si nici tu nu trebuie sa suferi hai sa uitam sa ramanem amici sa mergem separat caci viata noastra nu se intalneste niciodata eu sunt atat de superficiala si nu suport sa ascund sau sa mint asa ca spun direct aici se termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu