marți, 12 aprilie 2011

Un fugar prin viata!

                          Fiecare om isi face propria cursa mai lenta sau mai rapida,acesta este viata si fiecare dintre noi isi parcurge metru cu metru traseul zilelor,lunilor si anilor ce formeaza un viitor daca stii cum sa ti-l faci si deobicei lupti pentru ce e mai bun in viata ta incerci sa obtii "medaliile" vieti,adica diferite reusite in viata.Prima mea "medalie" obtinuta in aceasta cursa lunga a fost terminarea primelor patru clase de generala,iar apoi timpul a trecut foarte repede eram deja pe clasa a8-a si nu stiam incotro sa ma duc aveam o decizie care imi va schimba viata in bine sau in rau depindea de hotararea mea,asa ca am facut ce a fost mai bine pentru mine si m-am dus in ce liceu am vrut eu caci hotararea imi apartinea,deoarece acesta era un pas important pentru viitorul meu.
               Ca si oricare alergator,in viata ai parte si de decizi sau lovituri grele si nestiind ce sa faci sau cui sa ceri parerea mai faci si necazuri ca pana la urma o viata nu poate fii perfecta caci deobicei nimic nu este cum te astepti si atunci cand totul ti se pare perfect apare o problema si iti schimba fericirea in tristete,ca viata este plina de urcusuri si coborasuri ca si cursa unui atlet ce alerga crosuri pe trasee montane.Si noi ca si alergatori tragem cat putem de tare de propria noastra cursa caci noi doar una aveam si trebuie sa muncim din plin pentru a ne asigura un viitor.Eu,vreau sa ma straduiesc,sa muncesc sa imi fac o viata frumoasa cu cat mai putine probleme si cu un viitor sigur pentru a ma multumi nu doar pe mine cat si pe mama care ma crescut si ma ajutat mereu trebuie sa o fac sa fie mandra de mine.In viata mea dau de diferite etape si fiecare dintre aceste etape este mai importanta decat cealalta si trebuie sa muncesc sa ajung sa fiu la o facultate buna si sa am un loc de munca stabil de pe urma caruia sa am bani pentru a-mi intretine propia casa,sa nu mai depind de ajutorul parintilor.Eu imi fac singura propria cursa caci este mai bine asa ca dupa sa nu am ce regreta,iar daca gresesc sa nu dau vina pe altcineva sa imi asum greseala fiindca eu am facut-o nu altul.Cursa vieti este cum ti-o faci tu sa fie nu cum spun alti!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu