joi, 2 august 2012

Inima mea

"inima mea a ramas
a ramas la tine
sufletul meu plange iar, 
plange dupa tine"


Mai bine de atat nu puteam sa incep o postare!!Mi-ai hranit inima cu sperante,sufletul cu soapte si pe mine cu dorinta de a te vrea mai mult.Nu inteleg de ce te-ai jucat asa cu mine m-ai considerat...o oarecare in timp ce eu ma indragosteam de tine.Eu... fiinta ce nu simte, sau asa vrea sa lase impresia, ma trezesc ca-mi petrec zilele si noptile in bratele lui.Si uite ca plang iar,ma gandesc la noaptea cand in brate ti-am stat o am pe replay in cap.Bluza aia care am avut-o atunci pe mine,inca poarta mirosul tau si tocmai daia dorm cu ea in brate! Si-l las sa-mi vorbeasca, sa ma mangaie , sa ma alinte si sa ma minta...Diferenta dintre mine si alte fete, este ca eu imi permit sa am un soi de diva in mine. Intr-adevar, m-au costat mult aerele astea, dar macar i-am pus pe multi cu botul pe labe.Insa pe tine,nu te doresc doar acum,te vreau mereu.Nu imi e bine,ma simt goala pe dianautru...numai beau pentru ca i-am promis ca nu v-oi mai face asta!Ma inec in lacrimi...
Aseara imi statea mai bine parul. Aseara zambeam. Aseara eram chiar linistita.Aseara te visam cum in brate ma strangeai!Azi sunt  enervanta. Azi sunt neatenta. Azi nu sunt frumoasa. Azi nu m-am imbracat cum trebuie.Presimt ca asta e un fel de adio din partea ta...Dar cu toate astea nici azi nu mi-ai dat voie sa beau nici macar un strop din berea aia.Am ridicat inca de la inceput, multe semne de intrebare. Cel mai frecvent, am fost acuzata, de prea mult timp liber.
Am o viata simpla, zic eu.
Zilele seamana-ntre ele. Sentimentele difera doar,sau erau diferite acum sunt aceleasi si toate...pentru tine! Pacat ca doar te plimbi prin viata mea,fara sa iti doresti sa stai!Ceva s-a schimbat,fara tine numai sunt eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu