luni, 6 august 2012

Si eu zambesc.



"Sa spui te iubesc, este usor. Sa iubesti cu adevarat este foarte greu. Sa fii sincer cu tine, este minunat.Sa fii sincer cu cel de langa tine, este un miracol."




Dilema e mare,doza de risc e ridicata.Dar majoritatea zic ca ma placi,eu consider ca te iubesc:)).Si uite asa ne pierdem vara,azi cu tine...maine realizez ca nu te mai pot lasa!Ca nu suntem niciunul suficient de intreg sa realizam cand situatia s-a agravat si sentimentele s-au aprofundat.Nimic nu e asa cum pare si ador cand imi spui "Ai grija de tine!",sau cand nu ma lasi sa beau alcool si imi spui ca imi face rau.Si poate ca traiesc in vise, dar te rog nu ma trezii ca acolo peste tot in jurul meu esti doar Tu.Nu bat campii sunt realista,de cand te-am cunoscut,pentru mine unul numai exista!Si mi-ai spus ca ma iubesti,dar sentimentele mele sunt de 1000 de ori mai profunde decat ale tale,te cunosc si ma cunosti exagerat de bine si cu toate astea inca am un loc langa tine!Si m-ai facut sa sper dinou,mi-ai aratat ca si atunci cand pic tu ma ridici si esti langa mine.Nimeni nu mi-a promis ca va avea grija de mine dar uite ca tu ai,tu esti diferit de restul!Nu te ascunzi in minciuni ca toti ceilalti.
Toti spun ca eu am prea multe,dar tot ce am merit!!Poate ma credeti increzuta,dar sunt doar mandra de toate persoanele care mi-au aratat ca si eu insemn ceva in universul lor.Si datorita tie,zambetul meu e iar colorat...am trecut prin tot ce mi s-a intamplat!Si tu ma intelegi mereu,de multe ori nu apuc sa zic nimic ca tu deja stii ce am si pentru mine asta insemna enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu