miercuri, 15 august 2012

Adevaruri!

Simt cumva o schimbare in viata mea,interesant poate chiar palpitant!In sfarsit a venit vremea  sa arunc toate mastile cu care joc ca stiu bine ca fiecare dintre noi va trebui sa dea socoteala ,odata,ani trec mai repede ca niciodata si parca nu mai are rost nici macar o fraza.Sau schimbat atat de multe dar ne-am obisnuit, realitatea este dura,avem nevoie de trecut sa retraim clipe pierdute demult,plus ca acolo vei gasii tot ce vrei.Stii poate ca oricine ascunde cate ceva,dar eu vreau sa spun ca nu cred ca am iubit cu adevarat...au fost doar chestii de moment,care au trecut.Nu am nevoie de criticile voastre pentru a ma simtii mai buna,ca tot am auzit chestii de genul:"Daca esti barfit,esti cineva!",adica serios vorbele lor nu te ridica si nici nu te coboara!Daca eu maine o sa ma tund cheala v-oi auzii tot felul de chestii de genu:"Arata ca dracu" sau "Era beata cand a facut asta!".Serios numai vorbiti inainte sa stiti adevaratele motive,poate ca ceea ce fac are un rol mai important decat credeti voi!
Si cum am zis la inceput, ceva chiar s-a schimbat in viata mea,sunt bolnava...Dar datorita cuiva am invatat sa nu mai imi fie frica de moarte!Si odata toti o sa ne ducem,mai devreme sau mai tarziu toti parasim aceasta lume materiala.Nu vreau sa am regrete,caci oricum stiu ca daca v-oi murii,in doi ani ma ve-ti uita!Dar sper sa las si eu cateva povestii in vietile voastre.Si oricat ar fi de greu aici e locul meu,vreau sa fie bine sau cel putin incerc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu