duminică, 19 august 2012

Episoade

Stiu ca mereu am zis ca deciziile trebuie luate plangand. La momentul respectiv, nu-mi puteam stapanii lacrimile, probabil de asta am crezut ca e adevarat ce zic. Dar acum... :) acum dragilor, s-au schimbat multe.Am realizat ca unele persoane nu valoreaza nici cat un pahar de vin alb,sunt chiar mai ieftine si decat un coniac...Caracterele sunt de cacat!Sunt aici. Gata sa zambesc, gata sa fac totul cum trebuie. Fara regrete, fara metafore ce ar trada vreo durere interioara, fara rimel scurs pe sub ochi, sau statul in pijamale cu bautura langa mine,prefer ca toate acestea sa ramana undeva in spate,in trecut.Prezentul sper sa lase un gust mai aromat decat trecutul.
 De azi , voi fi cosmarul celor ce inca au senzatia ca viata mea n-a fost decat o alegere proasta. Voi fi "proasta" ce invata din nou sa mearga drept, voi fi javra careia nu ii va pasa peste cate cadavre calca, si care nu se va opri nici macar o clipa in loc sa caute pulsul celor ce zac langa picioarele ei,vreau sa imi fie si mie bine!Adica dragelor cat m-am chinuit sa faca sa fie bine pentru noi,nu era ok..asa ca de azi spune-ti adio persoanei care era acolo mereu pentru voi. Nu am fost niciodata o prietena buna,defapt am fost dar voi nu a-ti putut sa ma tineti asa cu eram.Dar de azi  numai cred in prietenii. Pentru ca nu cred in capacitate unei individe de a ma intelege. Pentru ca eu am limitele mele, barierele mele, lumea mea, principiile mele.Nici macar o iubita buna nu as putea fi. Eu nu iubesc. Eu am incercat doar sa ma schimb, sa ma pun pentru cateva zile in locul celor ce inca au senzatia ca ''unde dragoste nu e, nimic nu e'' . Prostii! Aberatii! Tampenii!Exista doar o singura iubire,iar eu inca sper sa apara!Si voi,da chiar voi care cica mi-ati fost "iubiti" stati chill nu v-am iubit..a fost doar un sentiment de atasare,tradat de adevaratele voastre caractere de cacat!
V-am pupat si momentan va las!

Un comentariu: