miercuri, 5 iunie 2013

Dragul meu,
 
M-am decis sa iti scriu aceste randuri datorita sentimentelor ce le port pentru tine si dragostei ce s-a marit cu fiecare zi petrecuta alaturi de tine.Nu stiu daca stii ce insemni tu pentru mine, asa ca m.am hotarat sa imi exprim toata dragostea ce ti-o port tie cu ajutorul catorva cuvinte smulse din inima!Cand ma gandesc la tine ma trec fiori,de ce te iubesc pe tine mai mult decat pe mine?Nu pot sa imi dau seama,dar de un lucru sunt sigura fiecare zi petrecuta impreuna imi ofera o mangaiere sufleteasca.Nu mereu a fost totul perfect au mai curs si lacrimi,dar din ele au crescut trandafiri si in fiecare zi am cules cate unul.Cuvintele sunt de prisos ele nu pot marturisi cu adevarat sentimentele ce ti-le port!Lasa-ma sa ma ascund in tine asemeni unui gand ratacit pe marginile unei clipe tarzie,Ingaduie-mi singura bucurie,aceea de a-ti rosti numele ca pe o melodie fara inceput,fara sfarsit,creata special pentru tine.Nu ma alunga!Te iubesc prea mult ca sa pot pleca.Pastreaza-ma.pastreaza-ma macar o vesnicie!Te iubesc si iti spun intr-o secunda,dar ca sa iti demonstrez imi trebuie toata viata!E ciudat sa ma gandesc - nu te-am vazut de o luna de zile. Am vazut Luna Noua, dar nu si pe tine. Am vazut rasarituri si apusuri de soare, dar nu si fata ta frumoasa. 

Mi-e dor de tine, asa cum Soarelui ii este dor de floare in mijlocul iernii. In lipsa frumusetii spre care sa isi indrepte lumina, inima mea se intareste in lumea inghetata in care m-a trimis absenta ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu