luni, 10 iunie 2013

Suspect

Imi bate inima tare. Inima asta a mea, mereu a batut alarmant, in momente nepotrivite pentru oameni si mai nepotriviti.Sa-mi insel iubitul?Da.Am mai zis. El nu are bani pentru mine. El nu are Mercedezul celuilalt nici lanturi de magazine si cafenele. El nu-mi poate oferi decat un apartament in care sa ma ascund cand ploaia de afara imi inunda ochii. El nu poate decat sa-mi promita cate-n luna si-n stele, atat de convingator incat pana si eu cred uneori. Dar nu e deajuns. In fata luxului, iubirea ingenuncheaza si suge pula.
Imi pare rau ca nici tu nu m-ai ascultat si m-ai gasit exact in momentul in care eu am obosit sa fug. Probabil de aceea am stat atatea nopti in bratele tale, soptindu-ti ca niciodata nu voi fi a altuia. Te-am mintit. Eram satula sa ma vand, insa mi-e dor sa fiu cumparata. Sa stiu ca pot sa ma ridic si sa plec , dupa ce pacatul a fost platit. De mine-n lacrimi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu