sâmbătă, 25 mai 2013

Crede-ma

Inca nu te-a uitat,asculta-ma mi-o spune in fiecare dimineata!Savureza o cafea,amara..eu nu as putea bea asa ceva,ea soarbe adanc si se pierde in ochii mei,nu inceteaza sa vorbeasca de tine.Nu imi vine sa cred dupa atata timp,inca te asteapta,are inima sparta.Imi pastrez ideea,nu merita sa o faci sa planga..te iubeste,accept-o cu toate ca ti-a gresit!Iubeste-o!Stiu ca e greu sa vorbesc in numele ei,dar ea nu mai poate.Sentimentele i-au luat mintile,glasul si tot ce avea mai frumos.Stii si tu la ce ma refer la acel zambet,ce te facea sa te simti bine mereu in preajma ei!Era doar un copil,tu ai schimbat-o..eu as da orice sa ma priveasca pe mine cu ochii aia mari si sa imi zica vorbe ce ti le adreseaza tie.Nu stii ce pierzi,nu realizezi..tu esti eroul in lumea ei! Nimeni nu iti va locul prea curand si crede-ma daca o va face cineva..Pentru ea nu va conta,va facea asta doar pentru a te uita,pentru a-ti arata tie ca e tare ca nu o mai intereseaza nimic,cand totul in ea se rupe in multe bucatele dar nu te va lasa sa vezi asta!Inca te iubeste..Crede-ma!
Fiecare fata sufera odata si orice baiat va iubii macar odata o fata!Nu profita de sentimentele ce le poarta cineva pentru  tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu