duminică, 9 iunie 2013

Actorie

Nu pot sa descriu cu exactitate ce simt acum...Te voaiam,m-ai facut sa uit tot ce nu imi dadea pace,ca mai apoi intr-o singura clipa si imi inapoiezi inzecit toate sentimentele de ura,dispret si o noua depresie.Dar din greselile facute nu am invatat nimic,plange inima in mine de dor si as mai face odata tot ce am facut doar ca sa te strang in brate.Nu imi pasa continuarea,voiam sa continui asa cu tine de mana.Port sentimente pentru un strain,un strain ce a devenit tot pentru mine si mai apoi a plecat si ma lasat...Ma uit la o poza,o poza...doar atat a mai ramas.Credeam ca esti deosebit,dar inghiteam povesti.
Nu e bine ce fac,dar ma doare rau ca te stiu la alta-n brate.Vad chipul tau in ceata si am inima rupta,tu acum esti cu alta...Dar eu cum dracu sa pot!?Am ganduri ce ma apasa pe inima cu dorul.I-am zis sa te uite dar tot scrie actorul,scriu intr-una...Foaia se rupe,asa cum mi-ai rupt si tu inima ce am vrut a ta sa fie.Stiai ca te iubesc dar te-a durut in cot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu