vineri, 15 februarie 2013

Zi.mi tu daca!

Stii am zis ca te uit,dar pe cine mint..si sa vreau nu as putea sa te las.Nici sa te scot din gand pentru o clipa!Da asa e, m-am lasat de droguri pentru ca tu ai devenit drogul meu.Mi-e din ce in ce mai greu,imi vine sa plec sa fiu high dar ce as rezolva cu asta?Tu tot cu ea ramai,eu cu nimeni.Asa ne-a fost dat sa fie,eu a nimanui si tu sa sa imparti iubirea aia dupa care eu inebunesc,altcuiva.Niciodata nu ti-am spus cat am plans eu dupa tine,nu pentru ca nu vreau ci doar pentru ca eu nu sunt ce tu iti doresti.Sunt nopti in care pot sa jur ca mor de dorul tau.
Ai fost ametitor ca niste vise la plic,daca imi e rau sau bine nu am de gand sa te mai sun...Amintirile noastre deja au inceput sa pluteasca pe mare!Am atatea de spus,dar urasc sa scriu printre lacrimi.La fel de tare cum urasc ca tu sa fi motivul acestor chestii umede ce ma fac sa ma simt ca dracu.Imi e dor de tine,dar am scapare si sper ca vorbele astea trecatoare intr-o buna zi se vor pierde in zare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu