duminică, 3 februarie 2013

Fara titlu

Se pare ca plang iar,nu esti numai tu de vina.Aripile mi se rup si numai pot mintii ca totul este bine.In mine urla o durere crancena.Am ramas singura,totul este absurd!Acum vine intrebarea clasica "De ce mie!?".Nu mai suport,nu ma mai suport.Am pierdut aproape tot..am un gol imens in mine,tu printule am inteles ca ai o placere sa te joci cu mine si eu nu prea mai pot sa renunt la tine.Iar tampitul meu,ei bine acum e acum poate sa numai fie.E complicat si multi dintre voi nu m-ati intelege,eu acum imi scriu oful sa ma descarc sa fiu maii bine.Universul meu s-a cam spulberat si inca asteapta un erou sa il repare...Dar viata mea acum este monotona si fara culoare!
Am inceput sa imi expun sentimentele si partile slabe..Urasc sa fac acest lucru!Doar ca nu mai pot samai suport.Candva aveam totul...acum nu mai am nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu