vineri, 8 februarie 2013

Dragoste!?Sau poate nu...

Droguri,alcool si durere...am revenit injunghiata in inima de 1000 de vorbe si sperante spuse de tine aiurea.Iti iubeam minciunile si orice vorba dulce ce ma facea sa zambesc.Acum as iubii sa te vad plecand din viata mea fix asa cum ai intrat acum 6 luni.Sunt depresiva si impulsiva,ai reusit sa ma faci sa fiu cum nu am fost niciodata.M-ai ademenit in lumea ta,acolo unde eu nu stiu sa joc,unde jocul meu nu are sens!Ai facut regulile in lumea mea si m-ai facut sa imi pierd demnitatea pintre lacrimi.Nici macar destinul nu ma mai sustine!Caut refugiu intr-o inima calda ce e dispusa sa ma faca sa te uit..ce tot aberez ca defapt tu,imi lipsesti prea mult.
Mi-ai spus ca mereu o sa fi alaturi de mine,ca nu o sa ma lasi cum au facut-o toti.Dar acum?Acum de ce nu mai imi raspunzi ,de ce am avut atata incredere in tine?Inca nu imi dau seama cum de ai reusit sa ma faci sa te iubesc.M-ai invatat atatea ,dar ai uitat sa imi arati cum sa te uit ca vei disparea usor din lumea mea.Urasc ca te iubesc,defapt urasc tot ce ma leaga de tine.Sper ca in curand sa devii doar o amintire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu