marți, 24 aprilie 2012

Dor

Dor de tine,imi e atat de dor de tine cu toate ca te-am vazut ieri,ceva numai e la fel.Ceva e aiurea,cei ce nu stiu nimic probabil acum barfesc,dar eu vorbesc serios imi e atat de dor de yine si nu cred ca tu inca mai ti la mine,dar totusi sper sa fie ceva mai mult si dacaa tu nu a-i mai vrea mi.ar fi frica sa nu te pierd definitiv.
Poate nu ma vei crede dar sincer te iubesc,esti diferit!Tu golan,drogat infect...si totusi cu toate astea ai o inima asa mare.Daca ai tinut odata la mine ma vei face fericita si te vei intoarce la mine sa incepem totul de la inceput.Nu-mi pasa daca o placi pe ea.Eu pe tine te iubesc si iti mai cer o sansa mai bine ma accepti asa cum sunt caci promit sa nu te mai dezamagesc,am nevoie de tine.Daa,acum visez si te rog nu imi strica visele ca s-ar putea sa plang!Nu ma asteptam sa vorbesc atat de tine,sa te plac atat pe tine.Te.am pierdut odata nu as mai putea sa repet greseala.fiindca imi e doarte dor...de tine.
Ieri pareai la fel ca atunci,parea ca inca iti pasa dar poate m.am inselat,defapt sigur am facut asta...Imi tot vorbeai ca sunt nebuna ca fac numai tampenii,dar de ce!?O sa astept sa vad ce va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu