luni, 2 aprilie 2012

Hai sa deschidem cartea cu amintiri si sa vedem ca totul era superb,acum numai e nimic!Fiecare avea alte planuri inca de la inceput,dar acum  sunt definitive.Si azi cand credeam ca totul e perfect,cica numai te iubeam,da de unde!Orice film,poza sau carte imi aduce aminte de tine si simt cum iau foc usor.De ce nu ma intelegeai atunci cand spuneam ca tot ce zic e adevarat te uitai asa uimit la mine,nu aveam nimic de ascuns.Vroiam sa iubim frumos,sa fim total pe dos de restul lumii.Dar nu esti tu de vina si eu inca alerg in jurul lumii sa imi gasesc fericirea!Mi s-a luat sa spun ca nu e nimic important,daca nu e de ce ma tot gandesc la EL.Vreau sa mai vorbim macar pe mess,stai linistit vreau sa fi tu fericit lasa-ma pe mine.Mai stii ma puneai sa promit ca te voi iubii vesnic,dar ce rost are cand tu le-ai incalcat pe ale tale demult!Deabia descoperisem gustul dulce-acrisor al iubirii si tocmai atunci am pierdut tot.
Si nu stiam ca povestea asta se va termina vreodata cum inca sper sa reinceapa,iar am griji in cap..Sunt in locul unde m-ai lasat,ai plecat departe!Nu vreau sa intelegi gresit dar am nevoie de tine,am nevoie de tot si mi-as dorii sa dau timpul inapoi.Sa te strang la piept macar o ora pe ceas,sa alergam printre soapte.Stiam ca oamenii se schimba,dar credeam ca tu esti altfel.Am ajuns sa te visez si atunci cand nu dorm!!Doamne,imi doresc sa te ridici de pe patul ala de spital si sa vii langa mine..Sa ma iubesti cum nu ai mai facut-o demult,dar acum sunt singura numai am pe nimeni nu stiu incotro sa ma duc,dar sunt sigura ca viata asta nu e dreapta.Tu m-ai aruncat in bratele altuia ca nu aveai timp pentru mine si apoi regretai...


                                                                                                           Doamne,da-mi putere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu