marți, 11 octombrie 2011

ɔouɟǝsınuǝ

Te rog nu ma mai minti cum faceai odata,nu te mai gandi la mine.Nu vezi?Nu mai simt,nu mai sunt dispusa sa fac orice pentru a stii ca ne impacam.Pentru tine nu a ramas decat ura.De ce?Gandeste-te!
{A fost odata} si de aici s-a rupt filmul,te-am uitat!!Nu. Te rog. La 12 noaptea, dorm. Nu mai suna sa vezi ce fac. Mai stii? Eram pe-atunci, doar un pion pe tabla ta de sah....Credeai ca nu o sa imi dau seama ca nu tii la mine,dar cum ti-am spus atunci cand nu iti pasa deloc iti spun si acum cand ai venit in genunchi la mine"Roata se intoarce!",stii atunci cand imi spuneai ca ma iubesti eu te credeam,acum numai e asa am invatat strategia si ce imi e cu tine ce e fara tine tot aia e pentru mine.Stiu unde mi-e locul, macar sa nu mai vars lacrimi degeaba.Mi s-a luat sa aud:
"Mi-e dor de tine!"
Stiu. Stiu ca ti-e dor. Dar mie mi-e dor de altul.Si lui, ii e dor de alta.Si ne e dor, fiecaruia, de persoane diferite. Ne invartim intr-un labirint fara scapare. Intr-un imens joc al durerii, tradarii si ironiei.... unde soarta face cartile, da cu zarurile, face mutarile....

Te rog...Priveste-ma in continuare cum vrei tu!Nu ma supar. Nu te njur in gand. Nu te blamez. Nu te desconsider. Nu te judec. Fiecare e privit , exact cum este: dupa propriile actiuni /gesturi/ fapte.Atunci cand te iubeam m-ai alungat fara sa incerci sa ma intrebi ''dar...de ce? si cand? si cum? si pt cine? -ai devenit ai devenit ceea ce esti?'' iar daca totusi ai face-o,in naivitatea mea prosteasca, ti-as spune... Ti-as povesti fara sa clipesc. fara sa plang. fara sa-mi tremure glasul. Tu ai iesi din casa, iar eu as cadea langa peretele rece, cu telefonul in mana, si l-as suna pe el... cel de care mi-e dor si cel pentru care am devenit eu ce eram si pentru tine atunci!

''Celui care nu are curajul sa intre adanc in sufletul meu, n-am nici ce sa-i dau, nici ce sa-i iau''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu