miercuri, 5 octombrie 2011

Cald.

Mi-e cald. Soarele inca arde cu putere. Prin fereastra trece o caldura mangaietoare care ma face sa-mi dau jos bluzita si pantalonii. Ascult muzica si ma gandesc... 
Inchid ochii si raman asa minute bune... ''acum mi-e cel mai rau si cel mai bine'' ...
 Doua buze calde , ma trezesc din visare. Tresar si il imping. Ma ridic si raman uimita de tupeul lui.Nu a inteles mesajul palmii de aseara!?O fi zis ca glumesc,ca il iert cum am facut mereu,dar nu de data asta a depasit orice limita imi promisase ca nu mai bea,ca nu mai fumeaza iarba si ca uita de ruleta si barbut...dar nu a fost asa.Se apropie de mine,repede ma ridic din pat si ii spun sa iasa,dar parca as vorbii singura se aseaza pe fotoliul de langa fereastra si incepe sa imi spuna:
-Ce faci?Tot nu vrei sa vorbim?
-Nu meriti,nu ma meriti ti-am oferit atatea inclusiv pe mine si drept rasplata ce primesc?Urmele de ruj ale unei curve pe camasa ta,muscaturi pe gat...tu duhnind a bautura si intorcandu-te cu femei acasa.Crezi ca imi e usor?
-Tot ce fac,fac pentru tine te iubesc nu fi asa naiva!Daca nu te-as iubii te-as parasi,eu te-am luat cu mine peste tot,am incercat sa iti explic si sa iti arat ca te stiu de-o viata!Dar vad ca nu intelegi,stiu ca pe toti i-ai dat peste cap,deci i-a spune-mi ai un nou el in viata ta?
-Cum ma poti intreba asa ceva..Eu te iubesc!
 Dupa aceasta discutie a pus mana pe tigara mea aruncata in scrumiera...A aprins-o si si-a potrivit buzele perfect pe urmele rujului meu,tragand cu atata sete din acea tigara se pregatea sa spuna ceva...Si suna  nenorocitul ala de telefon,era o curva vroia sa ii ofere senzati tari contra-cost,ma pupat pe obraz si a plecat am zis ca mor ca mi se rupe inima..Ce are aia si eu nu am? De ce curvele sunt mai presus decat femeile ce ii iubesc de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu