miercuri, 22 mai 2013

Prinde-ma!

Alinturi,parfum fin de vara si..oh,era sa uit o mica pasiune la inceputul unei veri superbe!Soapte fierbinti,la umbra unui tei batran ce pare sa le asculte bucuros miscand frumzele intr-un ritm,lin si plin de pasiune.Privirile tale,da acele priviri ce candva ma faceau sa imi doresc sa fug,acum ma fac sa tanjesc dupa sarutarile tale ametitoare.Ceva,cumva tot tre sa merite!Sunt multe lucruri pe care nu le pot exprima doar prin trairi de moment si emotii.Eu sunt multumita cu ce nu am,dar momentan sunt fericita ca sunt ceea ce sunt!Nu esti un sfant,nici nu mi-as dorii una ca asta.Iubirea,ea este un sentiment prea profund pentru o vara ca asta.Asa ca ma mai pierd un pic in soaptele verii si parfumul tau.Buzele imi sunt mangaiate,fin de buzele tale si parca ar mai vrea cu ardoare inca o sarutare!
Azi,este fix tot ce pierdusem de  atata timp.Maine va fi mai perfect ca azi!Se asterne seara,hai alearga-ma printre stele !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu