vineri, 2 septembrie 2011

Trecut..prezent...viitor!

Vocea din mine inca imi sopteste 4 ever and ever bebe ,e doar trecut si acum nu pot s-adorm,nu pot sa plang,nu pot sa uit...7.08.2007 atunci a inceput totul,prima dragoste adevarata,primul sarut,prima atingere si prima promisiune nerespectata,primul te iubesc care ma impresionat si pe care inca nu l-am uitat.Cele mai frumoase zile petrecute pana-n zori alaturi de tine,poate cea mai mai frumoasa dragoste din viata mea.Si el regreta si acum acele dati in care ezita sa imi spuna "Te iubesc",iar eu regret ca am ajunsasem sa sufar c-am iubit cu atata suflet ,nu e corect ,nu sunt perfecta si nu am fost atenta ca de dragostea lui am devenisem dependenta si muream incet si ma stingeam la fel de lent, cea mai mare calitate cel mai mare defect!11.10.2008 ajunsasem sa vreau alt baiat,credeam ca nu ne mai intelegem si mi se parea ca nu mai merge.Si incercam sa ma obisnuiesc ca orice lucru trece!L-am lasat sa plece si am incercat altceva,miam dat seama ca am gresit si m-am intors tot la el...Dar nu ma mai ierta nu stia cum am putut sa il las si sa ma duc la altcineva!
Nu ne-am mai impacat,anii au trecut si dinou m-am indragostit 18.06.2010,o dragoste ratata,1 an mi-a luat sa realizez ca acest baiat nu este pentru mine.Culmea,totul a luat o intorsatura acum nu mai stau eu dupa el ci el dupa mine,o vorba stiu de la tata:"Roata se intoarce,oricat de patrata ar fii tot se mai intoarce-odata!"si adevarata este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu