miercuri, 21 septembrie 2011

Real life!

Cand te-am vazut prima oara am zis:"Oau ce baiat=p~",dar aparentele deseori inseala si am realizat ca esti la fel ca oricare altul...Nu stii sa iubesti,stai,profiti si iti vezi interesul atata timp cat tie iti este bine crezi ca tuturor le este,nu iti pasa de proasta care pune suflet pentru relatia asta.Ea pentru tine e o oarecare,dar tu,pentru ea esti cer,pamant,luna si soare.Dar toate astea nu iti pasa tie,i-ai distrus pana si respectul de sine...ca dupa o saptamana sta si plange dupa tine si ohh nici macar impreuna nu ati fost!Fraiere tu nu te gandesti cate suflete poti sa rananesti:-|?Nu ii acorzi nici macar o sansa,nici macar nu o mai privesti stai sa te uiti dupa curvele din buss:-j.Dar stii ceva eu usor,usor imi colorez coltul meu de paradis,fiindca eu nu sunt ca restu sa iti pic in plasa doar ca sa fii cu mine sau langa mine.Oricum cu tine sau fara tine baby e tot una pentru mine,asta sa stii bine!Si stii ceva coaie,nu ai venit tu la mine sa ma intrebi daca mi-e bine asa ca du-te si fiecare isi va face viata.
Tu nu stii decat sa minti,mai bine pleci caci pe mine o sa ma doara mai putin si nu voi suferi asa rau.E clar ca nu sunt tipa facuta pentru tine,tu cauti curve ce le-a avut tot cartierul...Tu nu vezi nimic de parca ai orbit.Un lucru stiu sigur "Omu' invata din greseli!",eu las dracu soarta sa imi arate drumul!Dragostea e ca un joc de carti,ai grija cum le imparti ca sa stii ce o sa primesti.Nu sunt perfecta asta este orice om are defecte!Eu prea orgolioasa,tu prea narcisit...Dar asta este Dumnezeu pe fiecare ne-a inzestrat cu ceva pe mine cu "tupeu prea mult" cum spui tu,iar pe tine cu prea multa mandrie de sine!Cu siguranta nu iti pasa de mine asa ca nici mie nu imi  va mai pasa de tine;))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu