joi, 22 septembrie 2011

Ramanem prieteni!

Am fost singura si te-am asteptat.Visam ca te am ca te ating si ca te simt,mai mult nu aveam ce face caci dragostea mea nu ajungea la tine!Eram hotarata sa te iubesc si speram ca si tu sa simti la fel dar nu a fost atat de simplu,caci iubirea mea repede s-a transformat in indiferenta...atunci cand am aflat ca o ai pe ea,ma durut enorm!Nu stiu cum pot sa te iubesc,nu inteleg cu acele lucruri pareau atat de frumoase cand defapt erau doar niste clipe petrecute cu tine...Pentru o secunda ai fost al meu!Acum de ce esti al ei?Crezi ca imi e usor sa iti ascund ca te plac?Nu nu imi este si nu stiu cat mai pot sa iti ascund asta,am nevoie de tine!E dificil sa visez la tine si tu sa o ai pe ea,nu iti dai seama inima in mine urla de durere!Pari o persoana frumoasa care este gata sa iubeasca,o ai pe ea...o iubesti pe ea!De ce ea!?Ce are ea si eu nu pot avea?
Tine minte ca eu am fost langa tine mereu si la bine si la greau,nu uita caci un suflet mereu te va iubii!Cum poti fi atat de orb,ai adus la suprafata o parte din mine pe care nu o cunosc.Am decis sa nu iti mai vorbesc,atunci de ce cand ating telefonul parca se apeleaza singur numarul tau?De ce sunt dependenta de tine...Am zis sa incerc sa trec peste sa te uit pe tine,dar orice fac tot la tine ma gandesc!Cu toate ca nimeni nu intelege ce vad eu in tine,dar nu ma intereseaza te vreau langa mine.Vorbim,vorbim si iar vorbim..nu vezi ca intre noi chiar e mai mult decat prietenie?Ei nu stiu prin ce-am trecut noi,ei nu stiu despre tu si eu si cate intre noi s-au intamplat.Si stiu ca orice ar fii ramanem prieteni...nici mai mult nici mai putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu