joi, 31 martie 2011

Un simplu sentiment!

            Ai avut vreodata sentimentul ca ai pierdut ceva foarte important fara care nu poti traii,sau ca cineva a plecat te-a uitat si defapt iti era alaturi?Ei bine asta nu este nimic,azi,defapt nu doar azi de o saptamana incoace tot am stari si senzati ciudate si de multe ori imi varsam nervii aiure pe persoane care nu aveu nici macar o vina dar se nimereau sa fie acolo atunci cand eu izbucneam,iar dupa ce tipam la acea persoana imi parea rau dar orgoliul meu era prea mare sa imi cer scuze,de asa sunt eu o persoana complicata si foarte orgolioasa,nu imi dau seama din ce cauza sunt atat de nervoasa in ultima perioada dar odata sper sa imi revin la normal si sa nu mai fac persoane dragi mie sa sufere.
         Cateva persoane mi-au spus ca m-am schimbat ca nu mai sunt cum eram dar viata e cruda si pana la urma vrem nu vrem pe toti ne invata diferite chestii unele bune altele grele,ca de in viata nu e ca la scoala sa inveti si sa dai un test in viata dai un test ce te invata o lectie si tot in viata inveti ce e increderea cu ajutorul unor pirieteni adevarati,tot datorita lor inveti sa imparti si sa ai mereu un zambet pe buze ce iti lumineaza chipul.Asa cum sunt eu pentru unii o persoana  fitoasa si egoista,asa ma vad ei pentru ca  nu au avut ocazia de a ma cunoaste sincer eu nu ma vad asa adica nu cred ca sunt asa.Eu traiesc clipa,momentul ca dupa sa nu am ce sa regret,asa sunt eu cu bune cu rele persoanele care imi sunt aproape ma plac pentru ceea ce sunt si nu ar vrea sa ma schimbe,fiindca asta sunt eu,Cristina,Blonda cum ma stiu majoritatea.V-am pupat:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu