duminică, 20 martie 2011

Nu te schimba!:X

           Nu te schimba fii tu mereu,nu asculta spusele altora,fiindca ei vor sa te schimbe pentru ca esti diferit,deosebit,sunt invidiosi pentru ca ei nu vor putea fii ca tine niciodata si vazand ca nu pot  fii ca tine vor incerca sa te faca sa fii tu la fel ca ei.Dar tu nu te schimba urmeaza-ti visele,destinul nimenu nu te poate oprii sa fii tu insati.
         Personal,am pierdut multe si nu am de gand sa cedez tocmai acum trebuie sa fii eu pentru ca eu sunt altfel decat restu,fiecare om este special in felul sau deci nu este nevoie sa copiezi pe cineva pentru a te crede mai bun,mai smecher cum se spune azi.Problemele sunt multe,dar eu nu am renuntat,am continuat sa lupt pana am facut ce mi-am propus si cu toate astea am devenit mai puternica,am cazut m-am ridicat am mers mai departe am continuat sa lupt,sa cred si sa sper ca e loc si de mai bine,am trecut cu capul sus peste tot ce a fost greu.
                      Nu incerca sa te schimbi doar sa le faci lor pe plac,cei care te plac te plac asa cum esti,pentru ceea ce esti si pentru ce vei devenii si iti vor accepta trecutul fara sa incerce sa mascheze ceva din el.Fii tu insuti si vei vedea ca e mai bine asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu