joi, 11 aprilie 2013

Bafta

Drumul e drept dar sentimentele sunt strambe,vreau leacuri de la vraci parca as fi in sevraj.Vestea inceputului trecut a inceput sa se instaleze,noi vise fara drame s-au aranjat fin in mintea mea.Tripata pe prezent fac tot ca sa nu mai am ce sa regret!Tot ce vreau e sa imi fac noi reguli.Sunt tot ce vad,aud si am transpus in randuri.Eu o sa opresc timpul ca imi da senzatia de deja-vu.Pana acum trebuia sa stiu ca nu trebuia sa plec de unde imi e locul,printre vagabonti si blocuri ma pierd incet fara sa ma satur.Aici nimeni nu incearca sa ma sape,camarazii de ceva ani...Ma pierzi,plec, ma duc acolo unde nimeni nu se asteapta!Creierul imi dicteaza ca toata viata e un sir de margele ce se rup incet si se pierd.Aveam ganduri negre acum sunt bune si nu mai imi pierd noptile plangand dupa mai stiu eu cine.Viata e ciudata dar cu toate astea este prea faina si tare!
Ma critici!?Nu ai de cat!Nu intelegi ce scriu!?Nu trebuie...Muzica sa fie tare,eu sa merg in continuare in zig zag  ca asa e viata.Nu cer mult.am constiinta alterata si odata disparuta nu mai poate sa ma incurce. Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu